vickanodavy

Direktlänk till inlägg 27 januari 2012

the best horse forever!!!! <3 hopptävling 21/1-12

Av Victoria Gadd - 27 januari 2012 23:35

HEEEJ!

sorry att jag int har skrivit på ett tag :( jag har inte haft tid :( men idag!

 jag tänkte skriva om hopptävlingen! Det gick as bra! så himla glad ! Davy var helt underbar! <3 först hoppa vi lätt d 80 cm 2 faser och då kom vi 1:a!!! love you!   

film :

pris utdelning !:


thihi! Grattis till er andra som bev placerade ni var jätte duktiga !!  


sen var jag med i lätt c 90 cm två faser ! det gick också asbra! <3 vi kom 2:a !! det skilde bara några hundradelar! men jag är as nöjd endå! det var så pip kul! <333

film:


pris!:


sen var Johannes Vouri med i föränklad lätt d 80 cm med laguna ocg gick felfi! <3 det var otroligt kul!


film:


sen var han med i lätt c 90 cm två faser men hon var jätte trött så hon lyfte inte riktigt som hon bruka göra på benen men vi var jätte nöjla endå! 


film:

--------------------- har ingen-----------------------



vi tog inte så många bilder men här är jag och davy efter prisutdelningen i 80 cm 1:a <3


KRAM!!!!!!! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Victoria Gadd - 20 januari 2012 21:00


 

Av Victoria Gadd - 16 januari 2012 22:50


Grattulerar rolf göran begtsson.!  tänk att ridsporten fick äran tillslut! Rid sporten äger!jag är så glad och kommer typ va det i flera år! Jag satt i soffan och kunde knappt sitta still så spänd va jag! och sen när han sa rolf göran bengtsson så s...

Av Victoria Gadd - 11 januari 2012 19:18


 

Av Victoria Gadd - 10 januari 2012 23:03

hallu! idag har jag varit i skolan första dagen i åk 5 vår terminen :P hehe.. det var väl kanska kul ! Vi hade slöjd idrott lunch bild och svenska :) på bilden skulle vi gå till bibloteket.. när vi  gick hem mötte vi en enorm svan! super stor...

Av Victoria Gadd - 9 januari 2012 22:40

HEJ!  idag har jag varit hoss Alice Leander!  vi hade jättekul! vi gjorde allt möjligt!  sen fick jag sjuss till stallet och jag mocka ;) det gick jättefort för första gången  hehe :) sen åkte jag och mamma till grangården för mamma behövde k...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du hästar ??
 jaaaaa!!!
 neeej
 lite
 vrf frågar du ? :P
 bara min häst
 bara min favo häst

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards